Mariana Sörlin

2012-07-09
21:54:13

Helt slut!
Idag har vi hängt på Nydala tillsammans med Jimmy, Therese, Elvis & lilla Charlie. :) Eftersom jag är en klöver flicka parkerar jag (som är allergisk mot de flesta blommor) picknickfilten alldeles intill en stor blommande buske. Att det sen tog mig 1½ timme att förstå varför min nästa var totalt igen täppt & snoret bara rann är ofattbart. Varför vart jag bara inte serverade en iskall pucko med ett stort leende. Gärna tillsammans med meddelandet "bara för att du är du" Helt ärligt så hade jag garanterat varit så nyfiken på innebörden av meddelandet & tvingats tänka till en eller två gånger.. Förmodligen fyra! Kanske hade jag då insett min miss!? Istället sitter jag nu här med en näsa som svider & tycker synd om mig själv. Jag kan ju börja med att sluta gnälla & meddela er att jag iaf hade det SUPER trevligt. :) Det surrades en massa skit även hundarna kacklade på ganska bra. Ungarna dom roade sig själva & allas magar vart mättade. :D Underbart. ♥
 
Jag har tyvärr inga roliga bilder att bjuda på då jag hade fullt upp med att snyta min lilla nästa!
 
Kramar /Mariana
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: