Mariana Sörlin

2012-07-02
13:16:41

Natt Jobb!
Idag fick jag min sista dos med järndropp. :D Snacka om lycka. Nu hoppas jag bara att min kropp vill behålla allt järn så jag slipper göra om detta om 3 månader. :) Just nu sitter jag & tankar hem massvis med filmer & serier på datorn. Börjar nämligen mina 3 veckor med natt pass idag. :) Av tidigare erfarenheter visar inte baskanalerna speciellt roliga filmer/program natte tid. :P Så tips på bra serier & filmer tas gärna imot. 
 
Jag ska även packa & förbereda inför Ikea resan imorgon. :) (vi åker ju så fort jag slutat imorgon) Didde slipper faktiskt följa med. Han ska få busa med mormor hela dagen lång. Även Nisse & Bubben. :D

Kramar /Mariana
 
 

Kommentar:
#1: Therese

hoppas ni får kuligt på ikea! är det bara ni som åker eller?

Svar: Vi åker tillsammans med Emmelie då hon är van att köra med släp. ;)
Mariana

2012-07-02 @ 14:36:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: