Mariana Sörlin

2012-07-06
17:07:08

Rubrik Saknas.
Efter att ha tryckt en massa vofflor till lunch packade vi in oss i den stek heta bilen & brummade mot Ersboda. :) Först svängde vi förbi hos Emmy & Theo för att kika på lite småsaker till hundarna. :) Vi trillade in mitt i bus & hårfix. Jag vet inte när & hur Emmy haft tid till att baka mitt i allt. :P Fast det var överfullt i min mage var jag bara tvungen att trycka en liten bit av den supergoda kaka. :D Den såg ju så himlarns god & såsig ut! Kl vart snabbt tre & det var dax att röra sig mot svärmor för att vattna hennes fiskar & kolla till blommorna ute. :) Nu är vi äntligen hemma igen. Tezz har plockat upp TL & Didde tar en powernap för att orka med kvällen. :)
 
Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: