Mariana Sörlin

2012-07-29
22:20:22

Söndag.
Det är verkligen svårt att sova alla timmar man behöver för att fungera när man jobbar natt. Vem vill lägga sig & sova 07.30-08.00 & kliva upp 8 timmar senare!? Inte jag iaf. :P Strax efter 12 masa jag mig ur sängen & in i duschen idag. Hann även stoppa i mig lite frulle & beställa hem inbjudningskorten till Diddes kalas som han ska ha för sina fina buskompisar. :) Strax innan tre vart jag & Didde upplockade av Emmelie & Fisan. Två timmar senare var vi full i svett & heeeelt slut efter en massa bus på Busplaneten. :D Jag tycker verkligen att dessa lekland ska ha det lika svalt & skönt som kyldiskarna i matäffärerna. Efter att ha delat en Calzone Magnum med Didde & hundarna förflyttade vi oss till soffan för att jäsa. En timme senare pös Emmelie & Fisan hem & jag var tvungen att ta tag i det där som inte alls är så kul.. Packningen. Men några kartonger har jag allt lyckats packa med hjälp av älsklingen. :) Nu sitter vi åter igen i soffan & jäser med en massa snarra & en bra rulle på TV. :)
Kramar /Mariana
 
 

Kommentar:

Haha ja de är helt galet. Och att våra barn är 1 år, eller snart hihi. De är mer galet. Tiden går så snabbt.
Snart är jag med 25 år fyllda. haha. Men när är Diddes kalas? har ju inte kunnat kolla i brevlådan om de kommit någon inbjudan än :D.

2012-07-30 @ 20:34:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: