Mariana Sörlin

2012-07-19
13:47:55

Stina
Lilla Stina hade visst inte bara ett skönhetsfel. Med en ny bakaxel står hon nu & väntar på sina nya sommar skor & ett återbesök den 1 Augusti. Då ska hon minsann få sig en ny styrväxel & bromsskivor + belägg fram. :) Tydligen har nöden ingen lag. Jag hade inte alls blivit lessen om Stina kunde väntat med sina problem i en månad eller två. :P
 
Jag hoppas verkligen hon kommer bli som ny & rulla många många många MÅNGA mil utan att gå sönder en massa. :) Annars kommer jag hoppa & stampa på´na tills hon blir plattare än en pannkaka & knövla ihop henne till en liten pappers boll. När det är gjort begravs hon i det lilla svarta hålet jag grävt på bakgården. Punkt!
 
Kramar /Mariana
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: