Mariana Sörlin

2012-07-28
16:02:55

Trötter.
Även om vår guldklimp slapp febern denna gång så gjorde vaccinationen han väääääldigt trött. :P Medans han vilar bort dagen passar vi på att packa några kartonger. :) Vi efterlyser även reklam typ ica, bil & bostad mm. Även om vi började lägga undan för nån vecka sen så har vi alldeles för lite.. Vars är all reklam när man behöver den?! 
 
Jag längtar så otroligt mkt tills vi flyttar. Men längtan efter att få åka & storhandla är större. :) Det finns bara skit i vår kyl & frys. Eller skit är det väll inte.. Jag är bara inte sugen på det som finns där när jag måste äta just det. :P Haha! Så till middag idag serveras luftsoppa med förhoppnings klimp!
 
Kramar /Mariana

Kommentar:

Men ni är så välkommna till oss på grillning på nya altanen, så slipper ni laga mat mitt i flytten någon dag :P.
Nu är de lite bilder på min blogg men de kommer mera, tar bara sån jävla tid att få över skiten haha.
Puss

2012-07-29 @ 12:54:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: