Mariana Sörlin

2012-07-26
21:38:14

Underbara dag!
På bana 10 vek barnen av mot lekparken medans vi vuxna gjorde upp om första plats. :) Vi struntade sen i flyttkartongerna & käkade middag tillsammans ute på vår innergård. :) Nästa gång blir det bowling & det ser jag verkligen fram imot. :D Men just nu vill jag bara gosa ner mig i soffan & glo på serier. :) Har även bestämt mig för att INTE bli en 7 barns mamma, haha. Imorgon ska vi göra nått så ovanligt som att ställa klockan på en ledig dag & kliva upp tidigt. Didde ska iväg på sin 1 års koll. :) Kan ni tänka er att min lilla kille har blivit så stor. ♥
Kramar /Mariana
 

Kommentar:
#1: Nina

Går Didde än? Han fick sin andra framtand före Penny, hennes vägrar sticka fram hihi.

2012-07-28 @ 22:23:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: