Mariana Sörlin

2012-06-24
21:08:18

...
När vi kom hem funkade inte bloggen så jag okupperade älsklingens ps3:a & testade lite bf3. :P De e ju sjukt svårt att hitta av alla dessa virriga små myror som kutar omkring, haha! Vi har iaf haft en jätte mysig kväll hos Nina & David. :) Det vart pizza till middag innan vi flytta oss ut i gräset. Jag måste även skryta lite, hjulade för första gången i mitt liv & överlevde. :P Nu har jag inte tid med det här längre för jag ska se filmen som går på kanal 5 "Äntligen Midsommar" :D
 
Bästaste kompisen Penny. ♥
Kramar /Mariana
 
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Nina Johansson

Haha, hjula gjorde du riktigt bra för att vara första gången. Penny somnade på enaste gången. Han bara komma in och byta om till pyjamasen och ny blöja. La henne i sin säng och på 5 min så sov hon. Skönt :). Ser på de fina kortet du tog att hon var rätt trött :). Nu blir de sängen för mig, god natt bästis!

2012-06-24 @ 23:21:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: