Mariana Sörlin

2012-06-15
21:31:27

<3
Direkt jag slutade jobbet brummade vi iväg till Mossi. :) Vi passade på att bjuda in oss på middag & gratta min lilla kusin Isak som blev 7 år igår. :) Snopen vart han då det enda han fick var några fjuttiga blommor vi plockat efter vägen. :P Den riktiga födelsedags presenten får han & hans storebror den 27:e när vi kommer & kidnappar dom. :) Maten & sällskapet var tip top som alltid. Jag är verkligen lyckligt lottad som har en sån underbar & fin moster. :) Hela vår lilla famlij är så tacksamma över alla underbara människor omkring oss. Även om dom är få så har dom hjärtan av guld. :) Vad skulle vi göra utan dom?! ♥ Släkten är inte värst den är bäst, även så vännerna omkring oss. :) Nu ska jag skynda mig isäng så jag får några timmars sömn innan det är dax att trampa mot jobbet. :)
 

Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: susanne

Man kan inte annat göra än att älska din underbara lilla familj !!!!! =)

2012-06-16 @ 09:51:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: