Mariana Sörlin

2012-06-19
19:53:52

Bus med kompisarna.
Vi hade det supertrevligt hos Emmy tillsammans med alla mammor & barn. :) Hon hade bakat två supergoda pajer som bjöds på. :) När Didde såg hur kung Loie fick smaka lite paj av sin mamma vart han himlarns avis. Så jag var bara tvungen att låta mitt lilla hjärtegryn smaka. Som han njöt av varenda liten tugga han fick. :D Jag som inte skulle ge han sötsaker före hans 1 års dag. :P Men vad kan en liten kaka göra för skada?! Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på då jag hade fullt upp med att hänga med i allt skvaller, peta kusar på Alwa-Lii & kika på våra underbara små bustroll. :D Har jag tur slänger Jessie upp några bilder som jag kan sno sen. :) 
 
Tanken var att vi skulle käka middag hos Nina & David, men tiden rann iväg. Vi var inte hemma förens strax innan 18.00. Med en övertrött liten gnällfis bestämde vi oss för att stanna hemma, värma lite rester & slänga isäng sonen. Imorgon ska Steve jobba lång pass, frågan är ju vad jag & småpojkarna ska hitta på för bus?! :)
Kramar /Mariana
 
 
 
 
 

Kommentarer:

hihi det är inte lätt att stå emot de små! ;P förlåt om vi nu fått Didde in i sockerträsket!

2012-06-19 @ 20:50:32

men visst var skorna snygga! jag önskar att de fanns i mindre storlekar. men jag har inget emot att lägga undan dem i ett år, bara för att :P

vill ni komma förbi här imorgon på Loies kalas så får ni självklart det! klockan 13!

2012-06-19 @ 20:57:48

Haha du är en riktig kuspetare du, men de är därför jag gillar dig så mycket :D.
Tacka steve så mycket från mig. Super gulligt av han att hämta upp oss.
Kramen.

2012-06-19 @ 23:02:05
#4: jessika

Haha kuspetare...! ;) tur vi har dig så hon får andas fritt igen :)
Haha bara att sno bilder ^^

2012-06-20 @ 08:23:00
#5: Emmy

Men då borde det ju vara lungt! :-))
Vad bra att du tyckte det :-) Nisse var ju bara hur söt som helst, gud vad valpsjuk man blev nu...

Kan absolut leta fram kläder och halsband :-)
Har dom rätt bra till i förrådet, så dom är lätta att hitta. Kram

2012-06-20 @ 11:13:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: