Mariana Sörlin

2012-06-23
13:31:30

Det ska grillas ikväll igen. :)
15.50 igår väckte vi upp Didde för att skynda oss till Nina & David. 30 minuter senare kom vi äntligen ut ur förrådet med grillen. :P En stund efter oss trillade även Jessika med familj in & grillen startades. :) Medans grabbarna grillade, busade barnen & hundarna som tokar & mammorna surrade en massa skit. :) Vi hade förbokat en taxi till elva snåret, bara för att få unna oss nån öl. :) Men nästa gång skippar vi ölen så Didde kan åka säkert hem. Betalar man 100kr extra för att det ska finnas en bilbarnstol vill man inte att den ska sitta i baksätets mitt vänd framåt. När jag sen skulle sätta Didde i stolen (som såg ut att va från stenåldern) såg jag att den endast satt fast med bilbältet. Hade jag lutat mig lite för mkt mot bilbarnstolen hade den garanterat tippat åt sidan. :S
 
Vi hade iaf en supertrevlig kväll tillsammans med underbara människor & djur. :) Detta gör vi mer än gärna om. :D ♥ Speciellt nu när kvällspiggilinisarna AlwaLii & Pennsy har lärt Didde att va vaken efter 20.00 Haha! Hinner inte slänga upp några bilder nu då jag måste skynda mig & duscha innan vi ska hämta igen bilen. Ännu en grillkväll står på schemat, men denna gång tillsammans med Johan & Molly ute i deras stuga. :) ♥
 
Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: