Mariana Sörlin

2012-06-26
20:59:32

Fan vad det luktar skit!
Vi åkte iväg till IcaMaxi för att storhandla i lugn & ro efter middagen. :) Av nån underlig anledning struntade vi i att ta med skötväskan. Vad tror ni händer då?! Jo Didde drar en STOR skit som luktar värre än en hög döda kadaver. Den lugna handlingen vart inte så lugn längre. :P Medans jag kutade omkring & hämtade de nödvändigaste parkerade jag sonen & pappan vid kaffet för att neutralisera doften. Jag kan inte förstå varför dom var helt ensam i gången när jag kom tillbaka. ;) Haha!
Kramar /Mariana

Kommentarer:

Haha, ja de är typiskt att de ska bajsa percis då.
Fina bilder på tidigare inlägg och även detta hihi.
Jaa vi kanske kan dra ner på stan, men jag shoppade idag och nu är väl pengarna slut haha. Två shorts till mig och ett linne, samma till David. Plus en film till penny, en ny " I drömmarnas trädgård" haha blir galen av den gamla, som den spelats här hemma.
Sen hitta jag knallrosa ballerina skor, dem var så sköna att de bara fick låv att följa med hem :P.

2012-06-26 @ 23:02:56

Jaa, de kan vi göra. Kanske kunde fixa barnvakt åt henne så vi kan ta en fika och bara vara. Har aldrig barnvakt till henne då kanske skulle vara skönt att ha de nån timma :). Men annars få hon följa med :). Nu skita sen sova haha.

2012-06-26 @ 23:55:42

hahahaahaha :P

2012-06-27 @ 01:00:38

yeas jag förstår hur du menar :)
ja varför sitter det en sådan där "brun" ful list där?! vad e den bra för? :S knasigt...

2012-06-27 @ 10:26:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: