Mariana Sörlin

2012-06-03
17:49:27

FönsterShopping.
Idag har vi åkt runt på alla möjliga affärer för att pröva ut den perfekta sängen. :) Å tänka sig att all denna säng liggning gjorde en ur slut. :P Haha! Till veckan trillar skattepengarna in & Ikea resan kan planeras. :D Det känns lite tråkiga att allt fint som kommer inhandlas åker direkt in i förådet & packas inte upp förens vi flyttat. 

Igår fick vi 2st biobiljetter & en popcornmeny av Tess, så till veckan ska vi allt klämma in en tur till sf. :) Frågan är bara vilken film vi ska se?! Tips någon?! Jag måste även fixa dagisplats problemet till veckan. :) Sen är jag väldigt sugen på att hänga med Nina & Pennsy nån förmiddag.

Den 18:e är snart här & jag går på semester. :) Får jag som jag vill är jag bara ledig i 2 veckor. Sen jobbar jag några nätter innan det är dax att hoppa på min rad igen. :) Vilket passar perfekt, för då skulle jag kunna ta ut 1-2 veckor i slutet på Augusti. Att få packa upp & fixa till i lugn & ro när vi flyttat skulle va helt underbart. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: