Mariana Sörlin

2012-06-25
21:41:25

H-fors = Mördarmygg!
Att busas med Elvis tar på krafterna. Men efter en vila på 2 timmar var batterierna laddade igen. :) Så vi begav oss mot Hörnefors för att hälsa på Tess, Mange & TL. :) Helt plötsligt var kl över 8 & det var dax att röra sig hemåt. Varför ska tiden alltid gå så fort när man har så trevligt. :) Jag måste även meddela att Hörnefors har massproduktion av mördarmygg. Jag fick mig allt ett litet stick.. :( Tur Tess har exakt allt i sin handväska. Jag fick låna nån super duper kräm att smörja myggbetts bulan med & nu är den näst in till borta. :D  Iaf så lirar Steve med dom stora grabbarna ikväll & jag sitter här alldeles ensam i soffan. :P Funderar starkt på att krypa ner i sängen & se en av alla dessa tjejfilmer jag har på datorn. :)
 
Finaste Kusinerna ♥
 
En liten nakenfis på rymmen. ;)
Våran lilla guldklimp. ♥
 
Kramar /Mariana
 
 
 
 
 
 
 

Kommentar:

ja man blir ju galen när det ska bugga en massa =(
och nu tycks det vara svårt å kommentera hos vissa. men det ordnar sig väl, till sist. Hoppas jag! :D

2012-06-25 @ 23:00:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: