Mariana Sörlin

2012-06-14
21:29:36

Hej hopp gummisnopp!
Blogg.se har blivit väldigt olikt sig, det kommer ta mig år & dar innan jag listar ut hur allt funkar, haha! :P Nina hade gjort en supergod hallontårta & kokat kaffe då vi trillade in genom dörren. :) Vilken lyx. ♥ Efter en massa surr & skvaller var det dax att slinga mitt hår, resultatet syns inte så bra på bilderna. Jag vill ju inte ta ut den fina flätan Nina gjorde på mig. :) Innan vi började med Ninas hår tog vi en break & slängde ihop lite middag. Klockan hade visst sprungit iväg. :P Hur Ninas hår blev har jag ingen aning om. Lämnade henne med färgen i håret då vi hade en väldigt trött Didde. Men några tip top resultat kan hon iaf inte förvänta sig, det var ju trots allt första gången jag slingade någons hår. :P Vårdcentralen ringde även upp idag, fick veta att dom närmaste måndagarna & torsdagarna mellan 10-11-00 kommer jag sitta & få mitt järndropp. Dom ratade dock min superbraiga idé om att gå omkring med en & samma droppnål tills behandligen är över. Jag förstår inte varför. :P Jag har ju mer än gärna lite ont där nålen sitter istället för att bli stucken gång på gång. Snåltarmen i mig vart även lite irriterad över att måsta betala vid varje tillfälle jag ska få min medicin jag redan betalat för. Snart ska dom väll ta en 5 krona för att kunna lämna urinprov på deras toaletter. :P 

Kramar /Mariana

Kommentarer:

Haha vad Didde ser liten ut mot för Penny.

2012-06-15 @ 08:25:18

Tackar! Ska försöka krya på mig snabbt! helst igår tycker jag. Men det funkar ju inte så, riktigt :P
Man ser ju lite ljusare slingor iallafall :D

2012-06-15 @ 11:38:45

Måste testa detta "skicka som signerat som Jessika!" hahaa

2012-06-15 @ 11:39:06

ehh...vad var skillnaden?! :P

2012-06-15 @ 11:39:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: