Mariana Sörlin

2012-06-21
13:41:35

Morr...
Inatt vaknade jag men en bajskorv nere vid fötterna. Nisse hade allt varit i farten, dubbel morr! :P Tror nog en hundsäng i sovrummet kan vara en bra investering, haha. :) Tvättmaskinen har gått för fulla muggar sen jag klev upp imorse, tar det aldrig slut?! Vid 10 tiden smet jag iaf iväg för min andra dos järn på värdcentralen. Om jag vetat att jag skulle sitta där & vänta i en evighet hade jag minsan smitit iväg & handla innan. :P Att droppet sen läkte när jag väl satt där gjorde ju bara att det tog längre tid. :/  Men nu har vi äntligen handlat, slängt isäng vår övertrötta son & väntar nu på den sista maskinen med tvätt. :) Nästa gång tänker jag minsann skita i alla måsten & hänga med alla underbara mammor istället. Så Didde får busa med dom bästa. :) ♥
 
Så fort Didde har vaknat & tvätten är hängd ska vi slänga ihop en kycklingsallad, packa oss i bilen & rulla mot Holmsund. :) Vi ska nämligen picknicka på Mia & Bengans gräsmatta. :D ♥
 
Kramar /Mariana
 
 
 
 
 
 

Kommentar:

Så tråkigt att ni inte kunde vara med idag. Och att det skulle vara "krångel å väntetider" mm. Men hoppas på att det ska funkis iallafall så att du får må toppen bäst ^^

2012-06-22 @ 00:16:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: