Mariana Sörlin

2012-06-17
14:40:47

Namnförslag sökes. :)
Efter en supertrevligt kväll med härliga vänner, goda drinkar & en supersmarrig middag är jag idag en aningen sliten & smått bakis. :P Vilken tur att det då blir middag hos Svärmor idag tillsammans med Tess & TindraLi. :)

Det senaste året har vi varit sugna på att skaffa en till liten vovve. Så Bubben får sig en kompis att leka med om dagarna. :) Frågan har bara varit.. När är rätt tillfälle?! Eftersom vi haft äldre hundar på foder som inte har funkat har vi sagt aldrig mer. Utan nästa lilla fyrbenta familjemedlem ska vara en valp. :) Idag hittade vi en annons på en 13v gammal Chihuahua hane & vi vart så kär. Det slutade med att vi åkte iväg & kikade på det lilla bustrollet & la en handpenning. Där rök våra Ikea pengar. :P Som tur är får vi kanonlöner i Juni & Juli, så vi skjuter bara på Ikea resan till slutet av Juli början av Augusti istället. :) Redan imorgon ska han besiktas & vi får hämta hem han vid 13.00 tiden. :D ♥ Men vad ska det lilla pyret heta?! :)
 

Kramar /Mariana

Kommentarer:

Jag tycker han ska heta Nils, Nisse :D.

2012-06-17 @ 15:04:32

David Tycker spike :D.

2012-06-17 @ 15:05:11
#3: Emmy

Men gud så söt!!
Nisse var ett perfekt namn tycker jag :-))
Måste får komma och pussa på honom <3
Grannen mittemot har haft ett gäng chihuahua valpar nu en tid men snart tror jag alla flyttat, dom är ju så söta. Och man blir ju sååå Sugen!

Ja jag har klippt lugg. Tänk att du såg det :-) Klippte den då jag kom hem från lassa. Blev så less på håret som fladdrade i vinden hela tiden. :-P
Högkostnadsskyddet på apoteket det sköter sig själv så det behöver du inte bry dig om.
Om du har kvar gamla kvitton från tidigare besök på vc lr akuten osv så kan du be dom stämpla det i ditt högkostnadskort. Vissa receptionister(typ jag om jag har den tjänsten för dagen) behöver inte ens se kvittto utan kollar bara persnr och kan då se vilka datum i din jornal du besökt vc lr annan klinik och stämplar därefter. Och vips så har du säkerligen ett välfyllt kort eller mer därtill ;-) Hör med dom.. Det är värt det!

2012-06-18 @ 21:30:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: