Mariana Sörlin

2012-06-20
13:33:19

Oj, Oj!
Hur ska detta gå?! :P Idag är första gången jag är helt själv med buskillarna våra. :) Lite lätt skräckslagen var jag imorse när Steve sa hej då & for mot jobbet. För här satt jag med morgonkaffet i handen & mamma i luren. Bredvid mig står Didde & skiter samtidigt som han försöker riva ner blommorna från fönsterbrädan. Nisse ska vi inte ens prata om. Han är en liten buse & sin värsta fiende, kablar & eluttag är hans grej. :P Haha! En tur till djuraffären står på priolistan, Bubbens ben är alldeles förstora för lilla Nisse & hans kliande tänder. Som tur är kommer min kära mor snart & gör oss sällskap. :) Det vore ju dumt om Steve kom hem imorgon & det luktar grillad Nisse. :P 
 
Kramar /Mariana
 

Kommentar:

De är klart vi hakar på :).
Haha, vilken tur så han slapp tråna efter frolic :D.

2012-06-20 @ 22:47:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: