Mariana Sörlin

2012-06-28
20:42:42

Plötsligt händer det!
Vilken dag vi har haft. :) Jag började torsdagen med en dos järndropp som vanligt. Jag känner mig faktiskt lite piggare, speciellt på morgonkvisten. :) Vilket är positivt. Efter lunch pallrade vi oss ner på stan & mötte upp Jimmy. :) Några timmar senare åkte vi alla därifrån med var sin påse eller två. Tror Steve hade tre. ;) När vi lix var i gasen tog vi en sväng på Strömpilen & Rusta. :) Dagens bästa köp var utan tvekan tapeterna till vårt nya sovrum & fondväggen i det nya köket. ♥ Jag hoppas det kommer bli lika snyggt i verkligheten som i min skalle. ;P När vi äntligen trillade in genom dörren här hemma var kl strax över 19.00 & sängen väntade på en väldigt trött liten Didde. :) Men innan han var redå att krypa i säng skulle han bara styla lite. Visa sin mamma & pappa att han nu törs släppa taget & ta 2-3 steg innan han druttar på rumpan eller faller i vår famn. :) ♥ Älskade unge! 
 
Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Therese

Men åh vad kul:)

2012-06-28 @ 21:42:20

Åhh jag vill se vad ni har för renoverings planer mm. :D
Och vilken tapet ni ska ha!!! SHOW ME :D

2012-06-29 @ 00:09:44

Haha, Penny och bästisen Didde kanske går samtidigt, roligt!
Hejja hejja nu..
Kul att få göra om senare. Får kolla in tapeterna senare. spännde.
Händer ikväll/ idag?

2012-06-29 @ 10:51:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: