Mariana Sörlin

2012-06-07
19:26:02

Superman!
Vi måste ha sjukt med flyt när det gäller Diddes toalett besök. Han la nämligen en liten kabel i toan idag igen. ;) Underbra unge. ♥ Vi startade morgonen med en snabbstädning. Jag ska nämligen få finbesök från el stockholmo imorgon. Min barndomsvän Johanna är i stan. :) Mitt i allt dök min mor upp för att käka sen frulle & skrapa Bubbens tänder. Han har nu tandreklams vita tänder. :D Nu behöver han bara klippa klorna & gå upp lite i vikt innan utställningen i Vännes. :) Vid lunchtid släppte vi allt & åkte iväg till Nina & David, alltid lika trevligt. :) & tiden sprang iväg som vanligt. Vi hann bara in genom dörren så dök Diddes farmor upp. Hon hade med sig en massa roliga leksaker till Didde & en supersnygg grön mössa. :) Bilder kommer sen. ♥
Vår alldeles egna lilla Stålmannen. <3
Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: