Mariana Sörlin

2012-06-27
22:58:15

Underbara dag. <3
Idag fick jag snusa på en 2 dagar gammal Charlie. Vilken underbaring han är. :) & gud så bäbis sugen jag vart! Kanske dax att Didde får sig ett syskon?! :P Ikväll har iaf Didde fått rå om sin farmor hela kvällen, alldeles själv. :) Under tiden passade vi på att ta med mina små kusiner Johan & Isak till Holmsund för att käka skräpmat & se Sean Banan. :) Dom fick även åka lite raggarbil & spela fotboll. Jag hoppas dom hade det lika trevligt som vi. :) 
 
Kramar /Mariana
 

 
 

Kommentarer:
#1: Therese

haha ja den kan vara bra att läsa, men man drar sig alltid för det!

vad arg jag ser ut på bilden haha!

2012-06-28 @ 13:23:49

Vad roligt :) snart går våra bus ungar. Hitta du något fint på stan idag? Kram

2012-06-28 @ 22:05:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: