Mariana Sörlin

2012-06-08
16:34:45

Underbara Fredag.
Även fast vädret suger gillar jag denna dag skarpt. :) När vi lix skulle till Coop & handla lite stannade vi av på Lekbiten & köpte en potta till lilleman. :) Den bryder nu vårt lilla badrum & väntar på en kissnödig liten kille. :) Vi hann även springa in på Mio & lägga handpenningen på sängen vi vill ha. Att vi fick hämta den samma dag som vi flyttar kunde inte ha blivit bättre. :) Men snart kommer dagens höjdpunkt in genom dörren. Nämligen Johanna, vi ska ha en tjejkväll like old times. :) Vilket verkligen var år & dar sen. ♥
Klart att lill prinsen vår ska ha en kungatron till potta. :) <3Den super snygga mössan Didde fick av sin farmor. :)Jag längtar tills jag får sova i denna. :D

Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Anonym

Hur har ni råd med allt?? :/

2012-06-08 @ 18:19:19
#2: Steve

Vi är sjukt täta!! kan det bero på att vi gick med bra vinst på våran lgh när vi sålde?! :P jo och en bra skatteåterbäring, Robin Hood, han är en snäll kille. Sen funderar jag på att börja jobba som militär eller hette det miljonär?

2012-06-08 @ 22:08:28

Lyx, vi köper en gamla säng haha de är allt vi har råd med!

Har hittat de hem jag vill ha nu, men vad göra nu? tänk om man inte får denna såld... blir galen på allt detta haha.

Fin mössa har kollat på dem på internet, vill att penny har en rosa med röda traktorer... vart hittar du dem i stan?

Puss.

2012-06-08 @ 22:14:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: