Mariana Sörlin

2012-06-10
13:16:59

Huligan Didde.
Jag var så sugen på att hitta på en massa bus idag. :) Men jag känner mig så slö & trött. Så en lugn & mysig hemma dag med mina små favvo killar blev alldeles utmärkt. :) ♥ Vi tog oss en liten prommis till Ica efter lunch, vilket jag ångrar såhär i efterhand. Didrik är nu i en ålder då jag har lust att parkera han tillsammans med hunden utanför medans jag går in & handlar. :P Vilken affär man än går in på så river han ner allt i sin närhet & av nån underlig anledning är hans armar betydligt längre än vad dom borde vara. ;) Efter att ha bett om ursäkt & städat upp röran han ställt till med betalade jag lite snabbt & smet ut. :P Tror det tröjer ett tag innan vi går på just den Ica affären igen, haha! Nu ligger iaf min lilla huligan & sover efter att ha plaskat tillsammans med sin lilla ankfamilj i badbaljan. :) Själv ska jag känna lugnet, poppa lite popcorn & se en film. Funderar på "The Notebook" den ska tydligen va bra. :)
Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: