Mariana Sörlin

2012-06-06
21:43:10

Bajs
Innan det var dax för mig att trampa mot jobbet imorse fick Didde ta på sig sina nya fina fillingar. Stiligare kalsong kille får man leta efter. :D När jag sen var på jobbet fick jag ett underbart samtal av älsklingen, tänk att man kan bli så glad, lycklig & stolt över en bajs nyhet. :P haha!

Steve: Hej älskling, bli inte sur & arg på mig nu.

Jag: Hehe, vad har du gjort?

Steve: Didde gick 6 steg alldeles själv.

Jag: (överlycklig) Näe, är det sant?! :D

Steve: Haha, näe jag luras bara. Han har bajsat i toan. :)

Jag: Va luras du?! Är det sant, han har inte tagit sina första steg.. (backar tillbaka bandet) Sa du att han hade bajsat själv i toan?! Hur då?!

Steve: Ja. Han stod upp & började göra bajs ljud ifrån sig så vi skyndade oss på toan. :) De hann bara komma en liten kart i kallingarna. Sen när jag satte han på toan kom det en stor satana korv.

Jag: Åååh, sa det plupp?!

Steve: Inte riktigt, han gjorde typ en tutchdown. :D (förmodligen en stor överdrift från Steves sida där)

....

Ni anar inte hur stolta vi var som föräldrar just då, obeskrivligt. & det var ju bara lite bajs i toan, haha! Hur kommer det då blir när vårt lilla hjärtegryn tar sina första steg?! Eller lär sig cykla utan stödhjul?! ♥
Kramar /Mariana

Kommentarer:

Haha så underbara ni är :D

2012-06-07 @ 10:00:03
#2: Emmy

Haha, vad roliga ni är :-) Men precis så där är det ju, man blir tok glad för minsta lilla framsteg :-D



Tack vad snäll du är! Ja nu längtar man tills man kan lyfta och kramas som vanligt! Men det går framåt så inte så långt borta. Om än man tjuvlyfter ibland ;-) Kram

2012-06-07 @ 10:22:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: