Mariana Sörlin

2012-06-09
21:09:20

Saturday. <3
Vi gjorde några fin fina kap idag. En Molo jacka, ett par Didriksons regn & vind byxor, en fleece tröja med dragkedja från Polarn O. Pyret & ett par super snygga jeans för endast 200kr. :D Det var som hittat. ♥ Didrik fick ta på sig sina nya ytterkläder & stövlar innan vi satte oss i båten & puttrade iväg mot Mossi & Nickis stuga. :) Vilket litet smultronställe dom har. :) Supermysigt. Något sånt skulle jag vilja ha om sisådär 10år. :) Tror allt Steve får jobba på att jobba som miljonär. ;) Haha! Strax efter 18.00 klev vi in genom dörren här hemma. Vars tog dagen vägen?! Det var bara att fixa middag lite snabbt, käka & slänga isäng vårt lilla hjärtegryn. :) ♥ Han ligger nu & sover som en stock & jag funderar på att göra desamma. Det är knappt jag orkar hålla mina ögonlock öppna. :P Imorgon väntar en ny dag på oss. Frågan är bara vad jag & småpojkarna ska hitta på för bus. :) Pappa Steve han är lite tråkig & jobbar dygn. Så han kommer vi inte se röken av förens på måndag morgon.
Premiär tur med båt. <3Snyggaste sitt stilen ever. ;)Se så stilig han vart i sina nya ytterkläder. :)Att försöka trycka sönder små sten, käka blommor & tugga på pinnar var mkt roligare än alla leksaker som erbjöds. ;)Didrik kollade så att Nickis hade satt fast kablarna ordentligt. :)
Kramar /Mariana

Kommentarer:

Ja du hittade bra saker, synd att Penny är så stor om rumpan så hon inte kunde ha regnisarna haha. Men tur Didde är liten. Men var de en Molo jacka? De är ju svin dyra, du gjorde ett kap vill jag lova. Men Pennys Pello kitty kläder med mera satt super bra. Är så nöjd, och hennes regnbyxor var toppen. Vi måste fynda mera :D.

2012-06-09 @ 22:16:30

Riktigt fin mössa han fått tag i. Alma åkte båt då hon va en månad...några hundra meter dock. Sitter på Kreta nu å de e svinmånga som ha små barn under typ 4 år, å Döm föräldrarna har de tufft ser jag :/ kram.

2012-06-10 @ 16:15:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: