Mariana Sörlin

2012-06-20
20:04:25

Vi rymde till moster Mia idag. :)
När min mor äntligen dök upp packade vi ihop oss & åkte ut till moster Mia. :) Med ett litet stop på Coop för en mjukglass. :) & tur med vädret hade vi, solen sken hela em/kvällen så vi kunde sitta ute & surra medans hundarna busade av sig. :) Som grädde på moset vart vi bjudna på en supergod middag. :) Tusen tack. Detta måste vi göra om fler gånger. :) Nisse fann även sin bästis idag, moster Mias lilla Russkiy Toy kille Gordon. :) Som dom busade & juckade på varann, haha! 
 
Nisse & bästisen Gordon. :)
 
När hundarna ska få godis är Didde med på ett hörn & gapar extra stort. :) Haha!
Bubbens brorsa Casper. :)
Kramar /Mariana
 

Kommentarer:

Men sötaste Didde då, vill med smaka på hundmat ^^ Vi saknade allt era vackra ansikten idag. Men vi kanske ses imorgon :P.

2012-06-20 @ 21:33:52

Jag är så glad att jag har dig i mitt liv igen. Vi var oskiljaktiga.
Vi gick bara olika vägar och möttes igen, du är en helt fantastisk vän. Jag hoppas vi blir lika oskiljaktiga igen <3

2012-06-20 @ 21:54:23

Åhh men sötnosar! :D
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw! Hoppas ni blir oskiljaktiga igen ^^ PÖSS PÖSS!

2012-06-20 @ 23:35:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: