Mariana Sörlin

2012-06-23
21:22:37

You've got mail.
Fick för mig att kolla min mail alldeles nyss & insåg att det kanske är nått man bör göra lite oftare. Men bara lite. :P Haha! Man missar ju sjukt många erbjudanden från olika affärer. :/ Insåg även att halva min semester har gått imorgon. Vars har denna vecka tagit vägen?! Vilken tur att man ska ta ut några extra veckor i Augusti. :) Förutom att hitta på en massa bus till veckan så ska vi försöka rensa upp & packa i ordning allt nere i förrådet. Så det är klart inför flytten. :) Grillen har vi iaf parkerat hos Nina & David. Bättre att den används istället för att skräpa i vårt förråd. :) Näe, om jag kanske ska ta & sluta babbla en massa strunt & krypa ner i sängen. :) 
 
Kramar /Mariana
 

Kommentar:

Vi har dammsugat och skurat överallt, men hittar inte krämen. Ska kolla under soffan imorgon, kan ju vara en busunge som puttat under den. Men annars finns den nog inte. Men du är helt säker att den var med? Jessi råkade inte få med en extra?
Jaa vi ser väl hur de blir. Men jag ska då i alla fall lilla ute och sola imorgon om vädert tillåter :).

2012-06-23 @ 21:47:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: