Mariana Sörlin

2012-03-29
15:48:37

Heldag på Strömpilen.
Idag klev vi upp med tuppen, käkade frukost & städade ur lokalen vi hyrde igår till Tupperware partyt. :) Vid 10 parkerade vi på Strömpilen. :P Efter 2 timmar hittade jag iaf en BH jag ville ha & några tröjor. :) Det sägs att man inte får mindre bröst när graviditeten & ammningen är över. Det ska tydligen bara vara en känsla man får då brösten har en tendens till att bli mkt större.. Så varför är då alla mina BH:ar som jag hade innan jag vart gravid försmå nu?! Jag bokstavligen hatar mina nya & vill ha dom gamla tillbaka..

När vi lix var på Strömpilen passade vi på att storhanda efter allt knatande på affärerna. Kan lova att vi var lagomt less när vi äntligen var klar. :) Nu sitter jag här med en kopp kaffe & försöker peppa mig själv att starta med maten. :P Tänkte pröva laga köttbullar & mackaroner till mitt lilla matmonster, tror faktiskt att plockmat kommer gå hem stort. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: