Mariana Sörlin

2012-03-11
20:20:37

Helgen är nu slut!
& vi välkomnar en ny vecka. :) Snälla håll nu tummarna för oss så vi får lägenheten vi lagt bud på. :D

Idag har vi hängt hos Tess & Mange i H-fors. :) Dom bjöd oss på en supergó middag, fisk går alltid hem i mina ögon. Didde har inte bara fått busa med sin kusin TindraLi, han har även träffat sina tremeningar från gbg idag & jag tror minsann att Noel var mest intressant. :)

Mitt i allt bus hann minsann TindraLi facerapa mig ordentligt, hon la allt till en filmsnutt också. ;P Haha!

Nu sitter jag här.. Hemma i soffan & gnäller över en smula magknip. Varför ska man alltid äta den där sista kakbiten?! Räckte det inte med dom 2 första. :P Om man kanske ska krypa ner i sängen & glo lite Criminal Minds?! :) Men.. Jag ska bara.. :P 

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: