Mariana Sörlin

2012-03-09
19:26:33

Jag är kär.
Idag har vi tjuvkikat på lägenheten vi är intreserade av. :) Jag blev förälskad direkt jag satte min fot innanför dörren, jag kunde inte sluta tänka "här vill jag bo" :) Självkart sa vi till mäklaren att han kunde hälsa säljarna att vi tar den. Lånet & allt är redan fixat. :) Men.. Till veckan är det fler visningar & det kan leda till budgivning. Jag hoppar verkligen att vi får lägenheten. :) Det skulle va så UNDERBART!

SÄLJ DEN TILL OSS! :D

I helgen har vi massvis med planer allt för att tiden ska rinna iväg. :) Jag vill att veckan ska komma & ge oss goda nyheter. :) Dum som man är sitter jag här & kikar på Ikea, Jotex, mio & blocket. :P Självklart hittar jag en massa möbler & gardiner som skulle passa alldeles perfekt till lägenheten. :) Hoppas, hoppas, HOPPAS.

När Steve kommer hem från jobbet imorgon ska vi göra oss klara & åka iväg till finaste Cuki & Stoffe. :) Gu va ja ska snusa på deras lilla tös. :)

Kramar /Mariana

Kommentar:

Ja å dom bits ju hårt utan tänder....haha hur ska det bli sen liksom ;)



Åhh vars har ni kollat på lgh? Vi var å kikade på en på teg igår. Budgivning på måndag. Typ...



Tackar! Ja nästa år ska vi bli måååånga måååånga fler :D

Bara å boka in 8mars redan nu ;) thihi

2012-03-09 @ 19:48:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: