Mariana Sörlin

2012-03-21
19:16:41

Lill´lördag.
Hur mkt jag än vill tänker jag tametusiken inte släpa med mig familjen & hänga utanför BarnensHus imorgon. :) Kl 07.00 öppnar dom på det nya stället & de 100 första kunderna får 50% rabatt på valfri vara. :) Så ni som är morgonpigga passa på!

Idag har jag inte lyckats med mkt.. Ja, eller det beror på hur man ser det. :P Har iaf jobbat & lagat en massa barnmat till Didde. :) Sen tog dagens alla timmar slut & kvällen är här. Lite lördags gott & serier väntas snart, Steve ska bara spela lite först. :P Haha! Så jag kanske ska passa på att leta redan på en vind & vatten avvisande skaljacka med tillhörande täckisar åt mitt lilla ♥ för en vettig peng här på intranätet. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: