Mariana Sörlin

2012-03-05
07:12:56

Men vad..
Haha, det är så typiskt. :P Jag hoppades på en härlig dag med massa goda nyheter & vad händer.. Jo, vi vaknar upp utan vatten. Där står jag med en slatt vatten i mitt glas törstigare än törstigast med en hungrig Didde i famnen. Vill lova att det tog imot lite att hälla över vattnet i en kastrull & koka gröt av de till lille´man. :P

Jag hoppas att vattnet kommer tillbaka snabbt. Vi har då minsann inte fått nån lapp om att vattnet ska stängas av idag. Jag ska ju städa.. Iaf första gången vår dyra dammsugare gör mig besviken, den går ju inte använda utan vatten. :/ Haha! Vad ska jag ta mig till.. Ge mig VATTEN!

Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: Therese

håller tummarna för er :)

2012-03-05 @ 08:48:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: