Mariana Sörlin

2012-03-30
19:35:11

Pirrit.

Nu är dagens arbetspass gjort. :) Härligt, nu är det bara lördag & söndagspasset kvar. :P Soffan som jag hade när jag träffade Steve är nu såld & jag har fått mig en extra slant i börsen. :D Vilket gillas! Funderar om jag ska unna mig själv en ny höst/vår jacka?! Eller aaa unna & unna, det behövs. Vinterjackan börjar bli lite väl varm nu. :P 

Här kommer iaf förklaringen till rubriken "pirrit". Efter jobbet imorgon ska nämligen jag & älsklingen käka ute & gå på bio. Vilket kommer bli helt underbart. :) Men medans vi är ute & roar oss ska vårt lilla bustroll va utan sin mamma & pappa en hel kväll. Oj, oj.. Hur ska detta gå?! För oss alltså, haha! Didde han ska ju få rå om sin mormor hela kvällen & visa allt nytt han lärt sig. Vilket bara är hyss, haha. ;D ♥

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: