Mariana Sörlin

2012-03-22
19:19:26

Torsdag.
Imorse gick det inge bra alls för mig. :P Det blev så klart inget gjort här hemma & tvättstuge tiden höll på att glömmas bort. :S Så vi sket i BVC & slängde in tvätten lite fort innan vi for iväg för bus med kompisarna. :) 4 timmar senare var vi på väg hem igen, snacka om att lille´man var heeelt slut. Han hann somna sittandes i vagnen innan vi ens hunnit lämna platsen. :P När vi just klivit in genom dörren här hemma inser vi snabbt att den där pappa Steve han hade minsann glömt bort att vi "han" var duktig & slängde in tvätten tidigare. Så typiskt! Tur han kom ihåg att han skulle spela bf3 medans vi var & busade iaf. ;P Haha!

Efter att ha slängt i oss lite rester till middag följt av en powenap va jag & Didde så duktiga. Vi rastade nämligen snabeldraken ett varv runt i lägenheten. ;D Nu sover mitt lilla bustroll & jag ska glo på lite serier som bara jag följer. :)

Kramar /Mariana



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: