Mariana Sörlin

2012-03-10
09:40:17

Härliga morgon.
Jag har alltid varit en nattuggla, före 00.00 har det varit svårt att somna. Men nu slocknar jag vare sig jag vill eller inte strax efter 21. :P Haha! Men å andra sidan brukade jag inte kliva upp vid 6-7 heller. :)

Imorse vaknade jag av massa glädje tjut ur babyvakten, underbart. :) När jag sen puttade upp dörren till Diddes rum möttes jag av världens bredaste leende. :) Där står han & hoppar för fullt. Haha! Att kl bara var 6 gjorde absolut inget just då, men nu känns det. :P Bara att pimpla mera kaffe. ♥

Gaaah!

Jag kan inte sluta tänka på lägenheten.. Tänk om det kunde va lika enkelt att köpa bostad som ett par sockar. :) Man går in i en affär & går ut med ett par sockar i en påse. :P Man skulle slippa all denna väntan & ovisshet. Istället går man omkring full i förväntningar, hopp & vetenskapen om att bli besviken på samma gång. Jag ska inte ens gå in på alla "tänk om" & små drömmar/planeringar man gör i sitt lilla huvve. :P

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: