Mariana Sörlin

2012-03-24
07:42:30

Helg i all ära.

Vilket kanon väder det var när jag cyklade till jobbet igår. Jag hade verkligen hoppats på samma underbara väder imorse.. Att cykla genom stan en lördag strax efter 6 på morgonen, med klarblå himmel & sol är rent MAGISKT. :) Istället vaknade jag upp & insåg att det fanns inte en skymt till nått blått på himmelen alls & det regnade ute. :´( 

Igår vid 18.00 dök lillebror upp. :) Jag kanske inte var det roligaste sällskapet då jag redan vid 20.00 tiden började längta efter sängen. :P & isäng gick jag, hehe! Men har jag tur är han kvar när jag kommer hem från jobbet. :)

PS! Idag är det GLASSFESTIVAL på Äpplet (Folkets Hus) Kl 10.00-15.00. :D Inträde 50:- per person eller 100:- per familj (max 2 barn). Obs, endast kontantbetalning! :)

Kramar /Mariana


Kommentar:

De tog dryga 3o-35 min, men de var så geggigt och tungt att trycka vagnen upp för backarna hela vägen hem tar säkert 20-25 min ner till strömpilen då de är nerför, men jag gick snabbt trots att de var så dö tungt.

2012-03-24 @ 11:08:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: