Mariana Sörlin

2012-03-31
22:00:54

Haft en underbar dag!
Hemma efter en helmysig em/kväll. :) Cyklade ner på stan direkt efter jobbet & mötte upp älsklingen. Vi hann faktiskt traskat omkring på några affärer i hopp om att hitta en höst/vår jacka till mig, utan resultat.. :( Sen beslöt vi oss för att parkera våra arslen på Eastern Palace, jag var så taggad på sushi tills jag av nån puckad anledning stoppade fingret med en stor klick wasabi på i munnen. :P Hur klicken hamnade på mitt finger är inte svårt att lista ut, jag höll ju på att göra min soya röra! & vem vill vara kletig om fingrarna?! :P

Höjdpunkten på hela kvällen var iaf att bio, något vi inte gjort på nästan 1år. :) Filmvalet vart Hunger Games & den var faktiskt riktigt bra. Det blir nu att införskaffa boken, för det sägs ju att böckerna alltid är bättre. :)

Nu sitter jag i soffan & övertalar mig själv att inte väcka vårat underbara lilla bustroll som ligger så sött & sover. :) ♥ Jag måste även säga att jag var <------ Så Här ------> duktig som bara ringde hem en endaste gång för att fråga hur det gick. :)

Näe.. Om man kanske skulle ta & krypa isäng så det blir morgon snart. :) Kliver mer än gärna upp lite extra tidigt så jag hinner mysas lite extra mkt med sonen innan det är dax att trampa mot jobbet. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: