Mariana Sörlin

2012-03-06
19:38:55

Lovley.
Jag är så lycklig. ♥ Idag har det varit en lång planeringsdag, den var mkt mer givande än jag trodde. :) Det bästa var när fika pausen kom & jag hade detta underbara sms från Steve på mobilen. ♥

"Tobbe & Felicia äter med oss & det blir tunnpankaka. Jag har dammsugat lgh & soffan. Slängt igång tvätten & tänker torka golvet nu. Mäklaren ringde, vi får komma & kolla på lägenheten i veckan. :) Men vi får se vilken dag, jag skulle ringa upp han imorgon. :) Puss"

Vi ska alltså få tjuvkika på lägenheten före alla andra. :D Banken sa även igår att ett lån skulle inte vara några problem bara vi skickade in en låneansökan. :) (vilket vi gjorde igår) Då vi har barn får vi även låna en liten buffert så vi kan stå för dubbla hyror/lån i nån månad. I vanliga fall ska man sälja sin lägenhet först innan man kan köpa en ny. :) Nu hoppas jag att lägenheten vi är intresserad av är lika underbar som på bilderna & att säljarna vill sälja till oss. Så vem vet vi kanske blir v.Ersboda bor snart. :)
Mina guldklimpar. <3Vad skulle jag göra utan dom?! :)

Nu ska jag fortsätta att njuta av denna underbara dag. ♥ :D

Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: Therese

kolla in http://busmonster.se/

2012-03-07 @ 14:55:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: