Mariana Sörlin

2012-05-04
20:35:25

2 år har gått. <3
Innan jobbet imorse åkte vi förbi Svensk Fastighetsförmidling & skrev under kontraktet på vårt radhus. :) Det sjuka är att trots dyrare hyra kommer vi ha ca 500kr mindre i boendekostnad varje månad. :P Förmodligen inget vi kommer märka av då det alltid finns hål att stoppa pengarna i. Men endå, vi flyttar ju från en 3:a till en 5:a. :) När jag sen satt på jobbet släppte all spänning som varit dom senaste dagarna & jag insåg att idag är ju faktiskt vår 2års dag. :) Hur kunde jag ha glömt det?! När jag äntligen slutade jobbet plockade iaf älsklingen upp mig & vi begav oss till min Mossi & Nickis. :) Där bjöds det på massa chailatte & älg gryta till middag, super gott. :) Det tackar vi hemskt mkt för. :) Vår kära son han åt & åt tills lill´magen hans var så full att hälften kom upp igen, haha. :P Att han älskar mat är det ingen tvekan om. :)

Kramar /Mariana 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: