Mariana Sörlin

2012-05-26
21:48:51

Eurovision song contest 2012
Har nu gjort mitt första arbetspass sen operationen. Att det var ett 12 timmars pass gjorde absolut ingeting. :) Jag fick ju jobba med fina Theres & vädret var alldeles underbart. :) Nu sitter jag här framför tv med mina foglossningar & trotsar mitt behov av minst 8 timmar sömn. :P Jag ska minsann se Eurovision song contest 2012 med älsklingen innan jag kryper isäng. :) Visst hejjar vi alla på Loreen?!

Medans jag jobbade var mitt lilla hjärtegryn hos farmor & busade med sin pappa. :)
Lycklig Kille. :)
Imorgon kommer en trött Mariana cykla mot jobbet halv 7. Förhoppningsvis hinner man piggna till lite undertiden man trampar. :P Näe, nu ska jag koncentrera mig på tv. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: