Mariana Sörlin

2012-05-01
19:59:15

Grill Prämiär
När jag slutade jobbet sprang jag ut, slängde mig på cykeln & trampa som tusan hem. :) Det vankades ju grillning hos fina Therese & Jimmy. :) Efter maten passade Elvis på att visa en massa kort & kortfilmer av sig själv innan vi skulle krypa land & rike i det osynliga tältet. :P Vi stötte på massa hinder efter vägen som dörrkarmar & attackerande monster. :) När syret tillslut tog slut & värmen höll på att äta upp mig var jag tvungen att smita ut till verklighetet igen. :)

Innan vi skulle åka hem fick Didrik en trumlektion av Jimmy. :) Slänger upp en filmsnutt snart. Jag måste säga att det är alltid lika trevligt att hänga med famliljen Lundberg/Borgström
. :) Synd att det blir så långt mellan gångerna, men det får vi ta & ändra på. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: