Mariana Sörlin

2012-05-11
21:08:44

Inspiration.
Hux flux var fredagspassat gjort. :) Nu sitter jag här i ny soffan & försöker hitta lite tapet & golv inspiration till radhuset. :) Vi ska även försöka få tag i paret som bor där nu, vi är lite sugna på att mäta rummen & ta en närmare titt på tapeternas färger. :) Tips på bra sidor med kvalite till bra priser önskas. Jag hoppas även att lägenheten vi bor i nu är såld om 2-3 veckor & att vinsten blir så pass att våra fickor får sig en slant också. Det finns alltid hål att stoppa pengar i som man brukar säga. :P

Kramar /Mariana

Kommentarer:

Fina bilder på Didde med :). Får se om jag orkar är så trött. Och har som sagt inga kläder heller. Haha lät som de var din mamma som var 40 tänkte vad fan har jag nu missat.

2012-05-11 @ 21:11:33

Håller tummarna för att fickorna blir VÄLFYLLDA ;)

Pengar går alltid åt. Och det finns sjukt mkt bra sidor med inredning och inspiration! Men kika också på butikerna vi har i stan. Vi hittade en super fin tapet till köket på färg och tapet. Skulle kosta ca 2000kr i vårt lilla kök med all bygg rabatt mm. Men när vi var på <k-rauta hittade vi en "liknande" för under 500kr. Så det var ganska så taget ;) thihi! Är ni lediga något å ska med på bus i veckan? :)

2012-05-13 @ 23:23:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: