Mariana Sörlin

2012-05-11
14:58:04

JobbHelg.
Snart börjar min jobbar helg, vilket känns lite trist då jag knappt kommer se skymten av mitt lilla charmtroll. ♥

Om en timme ska jag infinna mig på jobbet, när jag sen kommer hem ligger Didde redan & sover. När jag sen på lördag morgon ska trampa iväg mot jobbet igen har han förmodligen inte vaknat. Som tur är får jag några timmar på em att mysas med mina favvo killar & ladda ny energi så jag orkar med ett långpass på söndag. :) Vad skulle jag göra utan dom? ♥

Idag var fotografen här & tog lite kort på lägenheten så den kan läggas ut på Hemnet till veckan. :) Känns sjukt skönt att allt händer på en & samma gång. Men det är fruktansvärt stressande, för nu måste vi storstäda här hemma inför visningarna. Vilken tur att vi har världens bästa lilla hjälpreda som mer än gärna är med & pillar överallt med sina små fingrar. :P

Kramar /Mariana

Kommentar:

Men hur söt får man bli när man åker bil haha. Saknar er. Ska ni på bus idag?

2012-05-15 @ 06:39:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: