Mariana Sörlin

2012-05-19
19:46:42

Lördag.
Glömde berätta att jag la om mitt sår för första gången sen operationen igår. Till min stora förvåning såg det mkt finare ut än skräck bilden jag målat upp i min skalle. :P Så när det har läkt kommer det bli ett snyggt ärr som knappt syns. :D Vilket kändes super bra. Idag har vi inte gjort många knop, plockat & donat lite i hemmet samt hängt i lekparken på innergården. :) En lugn lördag var precis vad vi behövde & vi fortsätter i samma tempo. Kvällen bjuder på gotta & förhoppningsvis en bra film. :) ♥
Dom nya ute leksakerna fick godkänt. :)Om man tittar extra noga så ser man dom små riskornen. :POm jag gapar riktigt stort får jag också en godis då?! :)
Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: