Mariana Sörlin

2012-05-05
19:17:17

Lördag.
Jag hade iaf tur med vädre, eller?! Det spö regnade när jag skulle cykla till jobbet & hem.. Vad är det man säger, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. :P Sicken tur att jag äger regnkläder då. :) Jag skulle bara haft mig ett par stövlar också. Ett par gröna. ;P Idag kan jag stolt meddela att Didrik ska få sig en liten kusin i November. :D Hur awsome är inte det?! Vi längtar så tills det lilla pyret vill komma ut. :)

Imorgon jobbar Steve sitt 1:a pass på över en månad & han startar med ett 25 timmars pass. Det känns faktiskt rätt underligt, jag är ju van att alltid ha han hemma nu. :P Men det ska nog gå bra, den stora frågan är ju vad jag & DIdde ska hitta på för bus?! Vi hoppas iaf på fint väder så vi kan gå ut & leka i lekparken. :)
Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: