Mariana Sörlin

2012-05-27
20:58:25

Mors Dag
Självklart skulle jag jobba dag idag & älsklingen kväll/natt, så typiskt. Efter en härlig dag på jobbet skulle såklart cykeln krångla på vägen hem. Bara för att jag skulle skynda mig så Steve fick fara iväg till sitt arbete. :/ Jag vill lova att cykeln & jag var inte goda vänner, var femte meter åkte det halvtrasiga stödet in i ekrarna på bakdäcket.. Morr! Det lät förfärligt, precis som om jag stoppat dit ett kort för att det skulle låta fränt. Ni vet som småpojkar gör fast värre. Vilket var både irriterande & pinsamt. :P Men direkt jag kom in genom dörren hemma vart jag på bättre humör då jag möttes av en superfin blommbukett. :D
Ikväll har jag pillat bort dom sista små tejpbitarna som satt över ärret. & för första gången fick jag se det ordentligt. Vilket gjorde att jag tyckte inte alls det såg lika fint ut längre. Det ser ojämt & knöligt ut. :P Men det kanske lägger sig sen & blir fint?! Jag har ju faktiskt ingen aning om hur ett fint ärr ska se ut 12 dagar efter operation. :) 

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: