Mariana Sörlin

2012-05-02
21:07:46

Sömnbrist
Är något jag kommer att ha imorgon. :P För hur ska jag kunna sova inatt?! Imorgon kl 10.00 startar budgivningen på radhuset vi är intresserade av. :) Jag hoppar verkligen att vi får denna, så håll tummarna för oss. :) Förutom budgivningen har vi massor av planer imorgon. :) Medans Didde umgås med sin Mormor ska jag & Steve smita iväg på en avslappnande ojemassage. :) Det ska bli så skönt! Sen ska jag snabb springa på stan & införskaffa ett par galonisar till Didde innan jag beger mig hem. :) För kl 13 bär det av mot Ersboda för ute bus & picknick med kompisarna. :) Vi kommer avsluta dagen hos bästaste Tobbe, han ska nämligen bjuda oss på middag. :) Men nu ska jag bara känna lugnet & glo på mina efterlängtade serier medans Steve nördar sig lite. :P

Kramar /Mariana



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: