Mariana Sörlin

2012-05-10
21:15:17

Vår nya soffa har kommit. :D
Strax innan lunch ringde min mamma, hon hade visst vaknat upp med feber. :( Hoppas hon kryar på sig snabbt då det väntas 40års kalas för hennes del på lördag. :) Jag trodde minsann att jag & Didde skulle kunna sätta ihop vår nya soffa alldeles själva.. Men när Mio gubbarna äntligen kom med soffan insåg jag rätt snabbt att det här klarar jag inte själv, även om Didde mer än gärna hjälper till. :) Det var ju inte bara att haka fast soffans olika delar & lägga dit kuddarna. :P Tydligen ska man skruva dit alla fötter, sätta fast ryggstöd & armstöd själv. I lite lätt panik ringde jag Tobbe & på 10min var han här. :) Medans jag passade Didde byggde han ihop vår soffa. & han gjorde jobbet tusen ggr bättre än vad en firma skulle ha gjort det. För hör & häpna han städade upp efter sig, vilken stjärna. :D Tusen tack för hjälpen.
Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Anonym

Både hus å soffa. Här kostar vi på :)

2012-05-11 @ 11:08:14

är din mamma bara 40 :S?

2012-05-11 @ 14:49:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: