Mariana Sörlin

2012-05-13
19:26:55

Roligare har jag haft.
Direkt mitt arbetspass va slut i lördags åkte vi iväg till h-fors för att umgås med Tess & TindraLi. :) Efter en god middag, massa surr & skratt avslutade vi kvällen med jordgubbar & glass. :)

Söndagen vart inte alls lika roligt, vid 10.00 tiden fick jag ett ordentligt magknip under revbenskanten på höger sida.. Efter ca en timme släppte det & jag var på fötter igen, även om jag gick som en gammal kärring. :P Vid 23.30 kom smärtan smygandes tillbaka & vid 3 tiden åkte vi in till akuten. Det sitter tydligen fast en gallsten i en av gallgångarna, så nu ligger jag här på sjukan med min journal i ett rött kuvert & väntar på operation.

Tur datorn håller mig sysselsatt. :) Slänger upp några bilder från i söndags på bustrollet mitt. :) ♥ Som jag saknar han.

Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: Therese

Krya på dig!

2012-05-15 @ 08:14:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: