Mariana Sörlin

2012-05-18
09:03:38

Bus
Tiden går verkligen sakta när man vankar fram & tillbaka här hemma. Man kan faktiskt.. inte lyfta, vila & ta det lugnt utanför hemmets väggar. :) Så jag, älsklingen, Didde, Tobbe & Flisan kidnappade mina småkusiner Johan & Isak för att busa av oss lite på Busplaneten. :) Även om jag bara satt där som ett litet miffo var det väldigt kul att komma ut ur lägenheten. :) Så imorgon hoppas vi på fin fint väder så jag kan sitta ute & njuta medans guldklimpen min leker med alla sina nya uteleksaker. :) Min kära Mossi skickade nämligen med en hel sopsäck med kuliheter. :)

Jag vill även passa på att höja Steve till skyarna, han styr verkligen upp allt här hemma nu & utan pust & stön. :) Jag får verkligen vara den krypling jag är just nu. ♥ Passar på att slänga upp lite bilder från Busplaneten, alla fastnade dock inte på bild. :P Lyckades även fånga regnbågen som lyser så fint från köksfönstret när vi kom hem. :) Man kanske skulle ta sig en kvällsprommis & leta efter lite guld?! :P
Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Emmy

Vilka fina bilder du tagit!! :-) synd att vi rdan hade styrt upp annat bus.. Annars hade vi inte bangat! Nästa ggn gärna :-)

Hoppas du snabbt börjar må bättre. Stor kram <3

2012-05-18 @ 20:55:55
#2: Anonym

Haha,skaplig röv Didde fick med bollarna ;)



Krya på dig nu & hojjta om du vill ha sällskap <3

2012-05-19 @ 00:33:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: